close

當一切無可挽回時,想必空氣中充滿了氮氣氧氣氦氣氬氣)無奈與失望

這次嘻哈之王Russ會如何詮釋呢?

Remember how we said we want this forever?

還記得嗎?當初我們如何許下永恆的諾言
But we ain't make it to December

但我們維持不過一個冬天
I saw this comin' in September

我早有預感
But I didn't care 'cause I loved you

但我毫不在意,我以為我愛你能扛住這一切
But now I'm on the real of what you've been up to

但我意識到你都做了什麼
Now I'm on the real on who you let touch you, shit

我意識到你讓誰碰了不該碰的,可惡...
This is not a diss, I had to come to

這不是我一定得抱怨的
But you didn't care

但你也不在意了

I did all I could (Yeah)

我盡了全力經營
I think I did everything I should

我做了一切我該做的
Ain't no way I'd give up, but you would

沒有能讓我放棄對你的感情,但你這麼做了
Ain't no way I'd give up, but you would, damn

沒有什麼能讓我放棄這段感情,但你這麼做了,可惡
I did all I could

我盡了全力...
I think I did everything I should

我想我盡了全力
Ain't no way I'd give up, but you would

沒有什麼能讓我放棄,但你這麼做了
Why the fuck you give up all your good? Guess not

為甚麼你能如此輕鬆放下?我猜你沒有
And when you call, it rings

當你呼喚我,手機響了
Shit, when I call, it rings

可惡,當我打給你,手機響了
Thought we were more than just a fling, a fling

我想我們不只是一甩就可以甩掉的那麼簡單
Look at what I bring, I bring (Yeah)

看我帶來了什麼?
Don't you want this bag? I know you do

你不想要這個名牌包嗎?我知道你想
You can't get this bag, you know it's through

你得不到,你知道一切都結束了
'Cause we were more than just a fling, guess we not

因為我們不只是一甩就能甩掉的關係,我猜我們不是
Now I'm where I am, you know you not

現在我做自己,而你知道你不。

I did all I could (Yeah)

我盡力經營這一切了
I think I did everything I should

我想我做了我該做的
Ain't no way I'd give up, but you would

沒有什麼可以讓我放棄,但你這麼做了
Ain't no way I'd give up, but you would, damn

沒有什麼能讓我放棄,但你輕鬆放下
I did all I could

我做了一切我該做的
I think I did everything I should

我想我盡力了
Ain't no way I'd give up, but you would

沒有什麼能讓我放棄的,但你

Why the fuck you give up all your good? Guess not

你怎麼能這麼拿得起放得下?我猜你沒有


Why the fuck you give up all your good? Guess not

arrow
arrow

    yelling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()