close

wow有沒有搞錯,

用這首歌讓Ava Max席捲歌壇!

超強的實力女歌手,

而且這首歌有著無人能及的洗腦神力

勾到魚魚我了...呃啊.....(是在演哪齣...

附上mv

https://youtu.be/WXBHCQYxwr0

Oh, she's sweet but a psycho

歐~他是那麼甜美但神經質
A little bit psycho

帶點火辣
At night she's screamin'

在晚上她會大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我快失去理智了!
Oh, she's hot but a psycho

他火辣又神經質
So left but she's right though

想離開但你已經上癮
At night she's screamin'

在晚上她會大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我快瘋掉了啦~

She'll make you curse, but she a blessing

他會讓你想咒罵,但她卻又是救贖
She'll rip your shirt within a second

她在幾秒鐘之內撕開你的襯衫
You'll be coming back, back for seconds

而你會被深深勾住
With your plate, you just can't help it

這讓你不受控制的乞求

No, no
You'll play alo-o-ong

你會跟隨他玩這場遊戲
Let her lead you o-o-on

任由她如何對待你
You'll be saying "No, no"

你會說不行,不能這麼做
Then saying "Yes, yes, yes"

但之後就會說沒錯就是這樣,繼續~
'Cause she messin' with your head

任由她如此蠻橫

Oh, she's sweet but a psycho

喔!她是那麼甜蜜但神經質
A little bit psycho

火辣但神經質
At night she's screamin'

到了晚上她會大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我要瘋了啊~
Oh, she's hot but a psycho

喔~她是那麼火辣
So left but she's right though

你沒辦法棄她而去
At night she's screamin'

到了晚上他會大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我要失去理智了!

Grab a cop gun kinda crazy

持著警用手槍,天啊太瘋狂了吧...
She's poison but tasty

她毒得讓你窒息但又是那麼可口
Yeah, people say "Run, don't walk away"

所以人們都說,快跑,不要只是離開!
'Cause she's sweet but a psycho

她火辣又瘋狂
A little bit psycho

有些神經質

At night she screamin'

到了晚上她會大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我要失去理智了~

See, someone said, don't drink her potions

看吧,有人說了,別喝下屬於他的毒藥
She'll kiss your neck with no emotion

她會毫無感情的親吻你的喉嚨
When she's mean, you know you love i
t

當她成為小惡魔,你發現你愛上了
She tastes so sweet, don't sugar coat it

她是那麼甜美,不需要糖衣

No, no

不...
You'll play alo-o-ong

你會跟隨她玩這場遊戲
Let her lead you o-o-on

她將擺佈你
You'll be saying "No (no, no, no), no (no)"

你會說不!不要!
Then saying "Yes, yes, yes"

但之後就會說對,這就是我要的感覺
'Cause she messin' with your head

因為她會騎到你頭上
Oh, she's sweet but a psycho

喔!她是那麼甜美又瘋狂
A little bit psycho

帶著一點點神經質的感覺
At night she's screamin'

深夜她會嬌嗔
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我要失去理智了...
Oh, she's hot but a psycho

她是那麼火辣又瘋狂!
So left but she's right though

你將不由自主受她吸引
At night she's screamin'

深夜她將大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"
啊~我要失去理智了
Grab a cop gun kinda crazy

握著警用手槍,或許有點瘋狂吧
She's poison but tasty

明知她毒如蛇蠍但又那麼甜美
Yeah, people say "Run, don't walk away"

人們說,快跑!不要只是離開
'Cause she's sweet but a psycho

因為他是那麼誘人又瘋狂
A little bit psycho

又有些神經質
At night she's screamin
'

在深夜她會大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我要失去理智了...

You're just like me, you're out your mind

你跟我一樣,你也不由自主的瘋狂

I know it's strange, we're both the crazy kind

我知道這聽來奇怪啦...可是我們都是狂人嘛
You're tellin' me that I'm insane

你把我講得好像我很瘋一樣
Boy, don't pretend that you don't love the pain
男孩,不要假裝你不會愛上這傷痛~
Oh, she's sweet but a psycho

歐~她是那麼甜美但瘋狂
A little bit psycho

帶點神經質
At night she's screamin'

深夜她將大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我快瘋掉了!
Oh, she's hot but a psycho

她熱情如火但瘋癲
So left but she's right though

但你沒辦法離開她
At night she's screamin'

她會在晚上大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"
我要失去理智了!!!
Grab a cop gun kinda crazy

握著警用手槍,是很瘋狂
She's poison but tasty

她毒若蛇蠍但那麼誘人
Yeah, people say "Run, don't walk away"

這就是為甚麼人們說,快跑!別只是離開!
'Cause she's sweet but a psycho

只因為她誘人又瘋狂
A little bit psycho

有些神經質
At night she's screamin'

他將在晚上大叫
"I'm-ma-ma-ma out my mind"

我要瘋掉了啊啊啊~

呼!魚魚終於打完了...

這首歌真的有驚到魚編耶...

魚魚我還是第一次這麼衝動的想完成這首翻譯,

因為這洗腦tune太強了!!!!!!!!!!

arrow
arrow

    yelling 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()