close

這次魚魚更新了兩篇,嘿嘿!
這首歌是7rings,是Ariana Grande繼thank u,next的2019新單曲,
也代表著,她經過了一連串的傷痛後的全新改變
魚自己也比較喜歡那種風格(小孩學壞XD
魚魚翻譯的如果有任何...錯誤,歡迎指點!

這裡附上mv,這次比較走嘻哈饒舌風,魚魚超愛~

https://youtu.be/QYh6mYIJG2Y

Yeah
是啊
Breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles
在帝芬妮吃的早餐與充滿泡泡的香檳
Girls with tattoos who like getting in trouble
紋身的女孩們總想搞出點事情來
Lashes and diamonds, ATM machines
鑽石般的睫毛,跟找到ATM一樣容易
Buy myself all of my favorite things
我買了所有我最喜歡的東西(這裡的意思相等於ARI在說想得到的東西易如反掌
Yeah
是的
Been through some bad shit, I should be a sad bitch
經過一連串的傷痛,我應該遍體鱗傷才對呀
Who would have thought it'd turn me to a savage?
誰想的到這居然讓我變得野蠻?
Rather be tied up with cuffs and not strings
我寧願入獄而非受到束縛
Write my own checks like I write what I sing
其實寫支票跟寫歌一樣啦
My wrist, stop watchin'
別再看我的手腕
My neck is flossin'
我毛茸茸的脖子(應該是衣服上的裝飾啦
Make big deposits
存款多得不得了
My gloss is poppin'
我的唇,是那麼光彩誘人
You like my hair?
你喜歡我的頭髮?
Gee, thanks! Just bought it
謝啦!剛花錢用的
I see it, I like it
我看到了,我愛上了
I want it, I got it
我想要了,我得到了
Yeah

I want it, I got it
我想要,我得到
I want it, I got it
我想要,我得到
I want it, I got it
我想要,我得到
I want it, I got it
我想要,我得到
You like my hair?
你喜歡我的頭髮?
Gee, thanks! Just bought it
謝了!花錢用的
I see it, I like it
我看到了,我愛上了
I want it, I got it
我想要,我得到
Yeah

Wearin' a ring but ain't gon' be no "Mrs."
設定取消廣告分潤

 
帶著戒指,但可不是婚戒
Bought matching diamonds for six of my bitches
幫我的六個閨密買了一樣的鑽石
I'd rather spoil all my friends with my riches
我寧願用錢與朋友們享樂
Think retail therapy my new addiction
花錢是我放鬆的方式~
Whoever said money can't solve your problems
誰說,錢無法解決問題
Must not have had enough money to solve 'em
你只是沒有錢到能達到萬能
They say, "Which one?" I say, "Nah, I want all 'em."
他們說:哪一個?我說:不,我全部都要!
Happiness is the same price as "red-bottoms"
富貴就是快樂
My smile is beamin'
我的笑容只有燦爛能形容
My skin is gleamin'
我的皮膚光澤無人能比
The way it shine
這種奪目的樣子
I know you've seen it
你一定見過
You've seen it
你一定見過

I bought a crib Just for the closet
我只是買了嬰兒車在衣櫃附近
Both his and hers
她跟他的
I want it, I got it
我想要,我得到
Yeah

I want it, I got it
我想要,我得到
I want it, I got it
我想到,我得到
I want it, I got it
我想要,我就會得到
I want it, I got it
我想要,我就會得到
Baby
親愛的
You like my hair?
你喜歡我的頭髮?
Gee, thanks! Just bought it
謝啦!花錢弄的
Oh, yea
歐耶
I see it, I like it
我看到,我愛上
I want it, I got it
我想要,我得到
Yep

Yeah, my receipts be lookin' like phone numbers
我的收據數字可以跟電話號碼媲美
If it ain't money, then wrong number
如果這不是錢的數目,抱歉你找錯人
Black Card is my business card
設定取消廣告分潤

 
黑卡就是我的名片
The way it be settin' the tone for me
那可代表我的地位
I don't mean to brag
我沒有誇大的意思
But I be like, "Put it in the bag."
但我只會說:放在我包包即可
Yeah

When you see them racks They stacked up like my ass
美好的鈔票如我的翹臀
Yeah
不會錯的
Shoot
不用多少時間
Go from the store to the booth
從商店回到錄音室
Make it all back in one loop Gimme the loot
來回一趟就能賺回我花掉的,所以快讓我繼續賺!
Never mind, I got the juice
沒關係的,我有的是錢
Nothin' but net when we shoot
成功就像空心球般容易

Look at my neck
看看我的脖子
Look at my jet
看看我的噴射機
Ain't got enough money to pay me respect
滿足我?你的錢還不夠
Ain't no budget when I'm on the set
在片場根本不需考慮到預算
If I like it then that's what I get
我想要什麼,那遲早是我的
Yeah
耶~

I want it, I got it
我想要,我得到
I want it, I got it
我想要,我得到
Yeah

I want it, I got it
我想要,我得到
I want it, I got it
我想要,我得到
Oh, yeah, yeah
爽翻了,酷斃了

You like my hair?
你喜歡我的頭髮?
Gee, thanks! Just bought it
謝囉!用錢就能得到
I see it, I like it
我看到了,我愛上了
I want it, I got it
我想要,我得到
Yeah

 

arrow
arrow
    文章標籤
    聽聽歌 推薦 藝文
    全站熱搜

    yelling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()