close

wowowwow

https://youtu.be/wXhTHyIgQ_U

這首歌如果很認真體會...

誰不會哭啊!!!!!(只有我會嗎

想放下但猶豫,只因為放不下的戀人

Oh, oh, oh-oh
Oh,  oh, oh-oh
Oh,  oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh

We couldn't turn around 'til we were upside down

當我們觸礁已經不能回頭
I'll be the bad guy now, but no, I ain't too proud

我要當個壞人,但我其實沒有那股傲氣
I  couldn't be there even when I try

我試著嘗試但我沒辦法到達那個境界
You  don't believe it, we do this every time

你不相信吧,其實我們一直都在盤旋

Seasons change and our love went cold

我們的愛情隨著季節更換而隨之冷淡
Feed  the flame 'cause we can't let it go

試著{尬聊}升溫愛情只是因為我們都放不下
Run away, but we're running in circles

想逃離這一切,但我們始終在原地徘徊
Run away, run away

想逃離...
I dare you to do something

我賭我知道你要做甚麼
I'm  waiting on you again, so I don't take the blame

我在等待你的回應,所以我不負責
Run away, but we're running in circles

以為逃離這一切,但我們始終在原地盤旋
Run away, run away, run away

假裝逃離的我們一再逃避

Let go, I got a feeling that it's time to let go

放手,我的預感告訴我我該放手
I said so, I knew that this was doomed from the get-go

我也這麼說,我知道放下不放下只在一念間
You thought that it was special, special

你覺得這很特殊...
But it was just the sex though, the sex though

這不過是身體需要的歡愉罷了
And I still hear the echoes (The echoes)

我仍然等待回音
I got a feeling that it's time to let it go, let it go
我的感覺告訴我我該放下了
Seasons change and our love went cold

我們的愛情隨著季節而冷
Feed the flame 'cause we can't let it go

想讓愛情升溫因為我們放不下
Run away, but we're running in circles

想逃離,但我們還是在原地
Run away, run away

逃離這糟糕的感情吧
I dare you to do something

我敢賭我知道你要做甚麼
I'm waiting on you again, so I don't take the blame

我等你的回應,所以我不負責
Run away, but we're running in circles

想逃離,但其實還在原地
Run away, run away, run away

逃離這段糟糕的感情

Maybe you don't understand what I'm going through

或許你不知道我經歷了甚麼
It's only me, what you got to lose?

感情中只有一人注定失去甚麼
Make up your mind, tell me, what are you gonna do?

告訴我你的決定
It's only me, let it go
如果只有我,請你放手
Seasons change and our love went col
d

我們的愛情隨著季節變冷
Feed the flame 'cause we can't let it go

想讓愛情升溫只因為我們放不下
Run away, but we're running in circles

假裝逃離,但我們還是在原地
Run away, run away

逃離這段挽救不回的感情
I dare you to do something

我知道你要做甚麼
I'm waiting on you again, so I don't take the blame

我等你的回應,所以我不再負責甚麼
Run away, but we're running in circles

逃離這段挽救不回的感情,但我們仍在盤旋
Run away, run away, run away

逃離這一切

arrow
arrow
    全站熱搜

    yelling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()